torsdag 10 maj 2012

Solvatten

Idag va jag på besök hos mina kollegor och kära vänner på Solvatten. Så underbart att höra om alla spännande projekt! Och vilka spännande resor de får göra; Rio-konferensen i Brasilien, Uganda, Kenya, Haiti, och den resa jag blev mest avis på; till WWF i Indien! I norra Indiens högplatå finns ett antal Solvatten hos ett nomadfolk. Så spännande! Vilket otroligt kul jobb jag har... Men oj så härligt det är att vara hemma med Mathilda.





Fotona; en kampanj som NK hade för ett tag sedan då de sålde glasflaskan (och pengarna gick till Solvatten projekt), och från en av mina resor till Mali och Kenya.

Jag känner mig väldigt privilegierad att ha fått möta alla dessa människor som har fått sina liv förändrade i och med Solvatten! Världens bästa uppfinning!

2 kommentarer:

  1. Du glömde min resa till Örnsköldsvik, haha! Riktig lyx med nattbuss hem! ;) Tack för mysigt besök coh att ni tog med solen till oss!

    SvaraRadera
  2. Ha Ha ja det gjorde jag ju faktiskt! Det var väldigt kul att ses idag. Lycka till på din färd norrut. Kram

    SvaraRadera