måndag 28 maj 2012

Rapport från första flygresan!




Fick ett mms från Johanna och Mathilda precis! De har haft en bullrig men mysig flygtur upp till Pajala. Under kvällen har de rest vidare med bil mot Hokkas och nu har de ett par dagar i nordsverige att se fram emot innan de vänder hemåt.


Första flygturen

Samtidigt här hemma..
Eftersom att Mathilda har lånat pappas hörselkåpor kunde jag ju inte klippa gräset idag. Men jag sörjer inte, det finns ju annat att göra på gräs. Som att spela golf till exempel. Jag och Tuva spelade 18 hål på Haninge Strands GK och nu ligger vi utslagna i vardagsrummet. En lustig och lite onödig detalj från dagens golfrunda är att jag fick hoppa över ett hål för att jag hade slagit bort alla mina bollar, istället gick jag i höggräset och letade bollar. Som tur var hittade jag ett par stycken så jag kunde spela vidare :-)

1 kommentar:

  1. Niklas du har ju tur som en tokig, först saknar du dina hörselskydd och sedan får du leta bollar så du slipper spela golf. Hörselkåpor till Mathilda ger 10 poäng va det mamma som var så omtänksam? Bra bild man ser direkt att det är en tjej som har potentialen att bli flygvärdinna, basic is good looking!

    I dag gammelmorfar

    SvaraRadera