måndag 4 juni 2012

Min kärlek är din kärlek

Idag firar jag och Niklas att vi varit ett par i tretton år! Tänk vad kärlek kan växa och förändras med åren. Första kyssen i solnedgången vid kärleksporten på Gotland, till där vi är idag.

Man skulle kunna tro att kärleken inte räcker till när familjen blir större...eftersom man måste ge till fler. Men det är ju precis tvärtom! Ju mer kärlek man ger, ju mer växer kärleken till de jag älskar. Ge kärlek=mer kärlek.

Kort och gott; Jag älskar dig Niklas. Min kärlek är din kärlek!



3 kommentarer:

  1. Ni är ett underbart par.Kärleken övervinner allt.Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Ni är så fina och underbara! Grattis på er dag!
    Minns det där kortet. Det blev riktigt bra!
    Älskar er bästa familjen Felix!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill kunna gilla kommentarer! Tack <3

    SvaraRadera