måndag 29 april 2013

Influensa & Fontbilder!

Nu har det gått drygt tre veckor sedan jag kom hem från Frankrike och klättringen Fontainebleau. Bara två dagar efter hemkomsten insjuknade jag i feber och blev sängliggande i 4 dagar därefter har det varit en kamp för att orka med dagen. Många har förkylningarna och feberdagarna varit genom åren, mycket på grund av mina dåliga luftvägar ständiga bihåleinflammationer och kanske också lite mycket träning i samband med dessa. Men den här resan har nog slagit det mesta, känner mig fortfarande kraftlös och efter gårdagens lilla promenad med Mathilda var det nog jag som var tröttast.

Hur som, meningen med det här inlägget var ju inte att beklaga mig över en 3 veckors förkylning, utan det var kort och gott en bortförklaring till varför jag inte lagt upp bilder från Font tidigare. Som vanligt när det gäller klättring så ligger mitt fokus på just det och inte fotande, men några bilder blev det iallafall.

Håll till godo!


Le Petit Toit Ocre direct 6c+

Det är tätt mellan blocken i Rocher Canon

Mycket folk i Franchard Cuisinière

L'Arête 7a+

Les Pieds dans la Lune 7a+

Duel dans la Lune 6c

Duel dans la Lune 6c

Rudeboy

Robbin på Songebob 6b+

Bjuder på en liten film också, pinsamt dålig beta och nästan ett fall från toppen.
"A bras plat a bras" 6c i Franchard Cuisinière




// Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar